مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 15:212016-06-25اقتصادي

رییس اتاق بازرگانی سنندج: کردستان ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد


استان کردستان در بسیاری از حوزه ها در کشور سرآمد است و این مسئله می تواند موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران هندی فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، هیأتی متشکل از رییس و نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج و مدیر توسعه رسته فناوری اطلاعات کشور ظهر امروز با سفیر هند ملاقات کردند.

رییس اتاق بازرگانی سنندج در این نشست بیان کرد با توجه به تغییر رویکرد جمهوری اسلامی و ایجاد فضای تعاملات بعد از برجام و روابط دو جانبه کشورها در نظر داریم با توجه به وجود پتانسیل های فراوان در بخشهای مختلف اقتصادی استان ارتباط دو سویه بین هند و کردستان ایجاد کنیم.

سیدکمال حسینی ضمن معرفی قابلیت ها و پتانسیل های استان کردستان در حوزه کشاورزی، صنایع تبدیلی، معدن، صنایع معدنی و گردشگری گفت: پتانسیل استان در تولید محصولاتی همانند توت فرنگی، سیب زمینی، گندم، طلا، سنگ های تزیینی، کانی های فلزی، جاذبه های تاریخی و طبیعی دارای رتبه و جایگاه بالا در سطح کشور زمینه خوبی را جهت حضور سرمایه گذاران هندی فراهم آورده است.

حسینی از سفیر هند دعوت نمود که از استان کردستان دیدن کند و شرکت های توانمند هندی را جهت همکاری و مشارکت و سرمایه گذاری به استان کردستان هدایت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی سنندج: کردستان ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد

رییس اتاق بازرگانی سنندج: کردستان ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد