مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 15:162016-06-25اقتصادي

مدیر جهاد کشاورزی آبیک خبر داد آغاز برداشت خوشه های طلایی از مزارع آبیک


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از آغاز برداشت خوشه های طلایی گندم، جو و نیز دانه های کلزا در این شهرستان خبر داد و گفت: کشاورزان از آتش زدن مزارع پس از برداشت پرهیز کنند.

- بیژن لطفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: محصول گندم در 16 هزار و 720 هکتار مساحت از اراضی شهرستان آبیک کشت شده که با توجه به وضعیت کشت آبی و دیم پیش بینی می شود میزان تولید به 72 هزار تن برسد.

وی افزود: در 4 هزار هکتار از اراضی شهرستان آبیک محصول جو کشت شده که پیش بینی می شود بیش از 20 هزار تن از این محصول در این شهرستان برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: قیمت تضمینی گندم 12 هزار و 500 ریال و قیمت تضمینی جو 10 هزار و 28 ریال است.

لطفی اضافه کرد: برای خرید گندم و جو کشاورزان شهرستان آبیک سیلو 30 هزار تنی کیمیا خوشه بخش خصوصی و یک سیلوی 5 هزار تنی از طریق تعاون روستایی و طی قرارداد مباشر با سازمان غله استان قزوین صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت خرید تضمینی محصول کلزا در شهرستان آبیک 25 هزار و 700 ریال است که پیش بینی می شود یک هزار و 500 تن از این دانه های روغنی در این شهرستان تولید شود.

لطفی تصریح کرد: عاملیت و یک مرکز خرید محصول کلزا در تعاونی سینا واقع در روستای قشلاق در نظر گرفته شده که یک مرکز در کمال آباد شهرستان البرز نیز نسبت به خرید کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جهاد کشاورزی آبیک خبر داد آغاز برداشت خوشه های طلایی از مزارع آبیک

مدیر جهاد کشاورزی آبیک خبر داد آغاز برداشت خوشه های طلایی از مزارع آبیک