مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 13:262016-06-25حوادث

محموله یک میلیارد ریالی قاچاق برنج در استان لرستان توقیف شد


جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: محموله یک میلیارد و 50 میلیون ریالی قاچاق برنج در شهرستان دوره چگنی توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان لرستان سرهنگ علی احمدی تبار جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی چنار شهرستان دوره چگنی برابر اخبار واصله مبنی بر حمل مقادیر زیادی کالای قاچاق توسط خودروهای عبوری، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی با اجرای تور ایست و بازرسی، یک دستگاه خودرو کامیون را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی خودرو توقیفی، مقدار 15 تن برنج قاچاق خارجی بارگیری شده از بندرهای جنوب را کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به این که کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و 50 میلیون ریال اعلام کردند عنوان کرد: متهم با پرونده متشکله تحویل مقام قضایی شد.

دو نفر در لرستان غرق شدند درپی گزارشی به مرکز فوریت های 110 مبنی بر غرق شدگی جوانی 14 در رودخانه " کشکان " پلدختر، بلافاصله تیم های انتظامی وامدادی این شهرستان در محل حادثه حاضر شدند.

با بررسی به عمل آمده مشخص شد، جوانی 14 ساله که همراه دوستش جهت تفریح کنار رودخانه "کشکان" رفته بود هنگام آب تنی به علت عدم آشنایی با فنون شنا غرق و فوت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله یک میلیارد ریالی قاچاق برنج در استان لرستان توقیف شد

محموله یک میلیارد ریالی قاچاق برنج در استان لرستان توقیف شد