مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 13:062016-06-25فرهنگي

به همت کانون پرورش فکری معرفی نفرات برتر مسابقه استانی کاردستی رضوی در خوزستان


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان استانی مسابقه کاردستی رضوی از مجموعه برنامه های ویژه ی کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) را معرفی کرد.

- معرفی نفرات برتر مسابقه استانی کاردستی رضوی در خوزستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان استانی مسابقه کاردستی رضوی از مجموعه برنامه های ویژه ی کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خوزستان، ظهر امروز هیأت داوران مرحله استانی مسابقه کاردستی رضوی کانون پرورش فکری علی رضا نوروزی با اثر امام مهربانی ها و ریحانه محمدیان با اثر خانه فرشته ها هر دو از شهرستان رامهرمز را به عنوان نفرات برگزیده این جشنواره در گروه سنی 8 تا 11 سال معرفی کرد.

همچنین در این مسابقه مریم غبیشاوی با اثر عطر اولین نماز و بیتا نوری با اثر من و کبوتر دلم از شهر بندرامام و آریا لیمویی و ابوالفضل شکری نسب به صورت مشترک با اثر گوهرانه از شهرستان بهبهان در گروه سنی 12 تا 14 سال برگزیده و به مرحله کشوری مسابقه کاردستی رضوی کانون راه یافتند.

در گروه سنی 15 تا 17 سال نیز مرجان شعبانی و سوگند کوشکی با اثر گنجینه ای از نور از شهرستان هندیجان عنوان نفرات برگزیده را به خود اختصاص دادند و مجوز حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت کانون پرورش فکری معرفی نفرات برتر مسابقه استانی کاردستی رضوی در خوزستان

به همت کانون پرورش فکری معرفی نفرات برتر مسابقه استانی کاردستی رضوی در خوزستان