مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 12:162016-06-25فرهنگي

نمایش خیابانی امروز جهنم،فردا بهشت با استقبال ساوه ای ها اجرا شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: نمایش خیابانی امروز جهنم، فردا بهشت با استقبال بی نظیر مردم این شهرستان همراه شد.

- نمایش خیابانی امروز جهنم،فردا بهشت با استقبال ساوه ای ها اجرا شد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: نمایش خیابانی امروز جهنم، فردا بهشت با استقبال بی نظیر مردم این شهرستان همراه شد.

حسین محمودی فر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نمایش خیابانی امروز جهنم، فردا بهشت به همت انجمن هنرهای نمایشی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه به مناسبت ماه مبارک رمضان شب گذشته در ساوه برگزار شد.

وی تصریح کرد: این نمایش با محوریت آیه شریفه اقْرَأْ کِتَابَکَ کَفَی بِنَفْسِکَ الْیَوْمَ عَلَیْکَ حَسِیبًا و سخن پیامبر اکرم (ص) حاسِبُوا اَنْفُسَکُم قبلَ اَن تُحاسَبُوا و زِنُواها قبلَ اَنْ تُوزَنُوا و تَجَهَّزُوا لِلْعَرْضِ الاّّْکْبَر بعد از نماز مغرب و عشاء در مکان دریاچه تفریحی اجرا شد که با استقبال بی نظیر مردم همراه شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه با اشاره به خلاصه بیان داشت:شخصی که دچار سکته شده است در غسال خانه زنده می شود و گمان می کند که مرده است و به دیار باقی شتافته اطرافیان از این فرصت استفاده می کنند و از آنجا که فردی گناهکاراست، گناهان وی را به او یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش خیابانی امروز جهنم،فردا بهشت با استقبال ساوه ای ها اجرا شد

نمایش خیابانی امروز جهنم،فردا بهشت با استقبال ساوه ای ها اجرا شد