مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 12:002016-06-25سياسي

پذیرش گواهینامه های تایید صلاحیت ایران در 32 کشور دنیا


گواهینامه های سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های مورد تایید سازمان مورد پذیرش 32 کشور دنیا قرار گرفت.

- خانم نیره پیروزبخت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" افزود : با امضای موافقتنامه چندجانبه بین سازمان ملی استاندارد و مجمع تایید صلاحیت اسیا و اقیانوسیه در هفته گذشته ، از این پس گواهینامه های تایید صلاحیت ایران در دیگر کشورها به رسمیت شناخته می شود.

رییس سازمان ملی استاندارد گفت : متاسفانه هر شرکتی در ایران این حق را به خود می دهد که درخصوص استاندارد و کیفیت مثلا گواهینامه ایزو 9000 یا 14000 صادر کند یا تندس و جایزه بدهد که با نهایی شدن این موافقتنامه ، فقط شرکتی حق صدور چنین گواهینامه هایی را خواهد داشت که مورد تایید سازمان ملی استاندارد باشد.

وی افزود : براساس قانون ما باید شرکتهای صادرکننده گواهینامه را تایید کنیم لذا از این پس ضمن پیگیری قاطعانه موضوع ، شرکت یا شرکتهای متخلف را بعنوان جعل کننده به مراجع قضایی معرفی می کنیم.

نیره پیروزبخت با بیان اینکه ایران بعنوان رییس کمیته ارزیابی انطباق از کمیته های موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی (اسمیک) انتخاب شد ، گفت : اسمیک که ایران عضو هیات مدیره ان است درحال پیاده سازی چهار رویکرد نوین شامل تایید صلاحیت ، ارزیابی انطباق ، ارزیابی اندازه شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش گواهینامه های تایید صلاحیت ایران در 32 کشور دنیا

پذیرش گواهینامه های تایید صلاحیت ایران در 32 کشور دنیا