مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 11:462016-06-25بين الملل

به مهاجران افغانستانی برچسب تروریست نزنید


کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در واکنش به اظهارات مشاور امور بین الملل پاکستان به این کشور هشدار داد تا به مهاجران افغانستانی که در این کشور زندگی می کنند برچسب تروریست نزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم" به نقل از دویچه وله ، فلیپو گراندی کمیسر عالی سازمان ملل گفت: مهاجران افغانستانی که در پاکستان و سایر کشورها مهاجرت کرده اند نباید به آنها برچسب تروریست زد.

گراندی در سفر خود به پاکستان به این کشور هشدار داد که از به کار بردن کلمه تروریست علیه مهاجران افغانستان خودداری کند.

کمیسر عالی سازمان ملل در شهر پیشاور پاکستان از مرکز بازگشت مهاجران افغان دیدن کرد و در این مرکز از مردم محل و رهبران پاکستانی خواست که مهاجران را تروریست خطاب نکنند.

وی گفت: اخیرا میزان مهاجرت افزایش یافته که این امر به روندی عادی و معمول در جهان تبدیل شده و دو و نیم میلیون مهاجر افغانستانی به فراموشی سپرده شده اند.

مقامات پاکستان به تازگی پس از درگیری مرزی با افغانستان فشار وارد کرده اند تا مهاجران افغانستانی را مجبور به ترک کشورشان کنند.

در آمار کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان آمده است که از سال جاری تا به حال، تنها 6000 مهاجر افغان داوطلبانه از پاکستان به کشورشان بازگشته اند، در حالی که سال گذشته این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مهاجران افغانستانی برچسب تروریست نزنید

به مهاجران افغانستانی برچسب تروریست نزنید