مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 10:152016-06-25اقتصادي

انتشار اولین اوراق رهنی مسکن در بازار سرمایه از سازمان بورس مجوز گرفت


همزمان با پیگیری خبرگزاری فارس از آخرین وضعیت انتشار 300میلیارد تومان اوراق رهنی مسکن ، مجوز انتشار نخستین اوراق رهنی (MBS) با هدف ایجاد تحرک در بخش مسکن از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ تازه ترین اطلاعات دریافتی از سازمان بورس و اوراق بهادار نشان می دهد این نهاد ناظر بازار سرمایه به منظور تحقق بخشیدن به هدف تأمین مالی بنگاه های بزرگ از طریق بازار سرمایه و افزایش سطح نقدشوندگی و در راستای جامه عمل پوشاندن به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه مبنی بر اصلاح و تقویت همه جانبه نظام مالی کشور با هدف پاسخگویی به نیازهای اقتصاد ملی، گسترش و تعمیق نظام جامع تأمین مالی و ابزارهای آن و افزایش سهم مؤثر بازار سرمایه در جهت توسعه سرمایه گذاری، سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز انتشار مبلغ 3 هزار میلیارد ریال اوراق رهنی را به عنوان جدیدترین ابزار تأمین مالی در بازار سرمایه صادر کرد.

براساس این گزارش، اوراق رهنی مذکور که طی روزهای آینده پا به عرصه بازار سرمایه می گذارد با هدف خروج بازار مسکن از رکود و ایجاد تحرک در این بخش منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بهمن سال 94 محمد فطانت رییس سازمان بورس در نشست خبری خود با اشاره به تصویب اوراق رهنی به عنوان یک ابزار مالی جدید در شورای عالی بورس از تصویب و اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اولین اوراق رهنی مسکن در بازار سرمایه از سازمان بورس مجوز گرفت

انتشار اولین اوراق رهنی مسکن در بازار سرمایه از سازمان بورس مجوز گرفت