مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 10:112016-06-25سياسي

فرماندار اشتهارد: اشتهارد آماده برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس شد


مردم ولایی و روزه دار این شهرستان آماده برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس شده اند.

- ابوالفضل اینانلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی طی چند دهه اخیر و با حمایت کشورهای غربی و در راس آنها سران کاخ سفید، توطئه های بسیاری را علیه امت اسلامی تدارک دیده و اجرا کرده است.

وی افزود: سال ها است که مردم بی پناه و مظلوم فلسطین، تحت ظلم و ستم هستند و متاسفانه سازمان های جهانی و بین المللی به وظایف خود در قبال این ملت مظلوم عمل نمی کنند.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان اشتهارد تصریح کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چند دهه قبل با درک صحیح توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی، رژیم کودک کش و منفور صهیونیستی را غده ای سرطانی معرفی و توصیف فرمودند و امروز جهان اسلام و افکار عمومی جهان به این واقعیت رسیده اند که وجود این رژیم جعلی و زورگو عامل اصلی تنش ها و خون ریزی ها در منطقه و به ویژه جهان اسلام است.

اینانلو حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه شرعی هر مسلمانی توصیف کرد و گفت: حمایت از مظلومان در دین مبین اسلام همواره مورد تأکید قرار داشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدایت های مدبرانه رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی در انجام این وظیفه شرعی پیش قدم بوده و هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اشتهارد: اشتهارد آماده برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس شد

فرماندار اشتهارد: اشتهارد آماده برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس شد