مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 10:062016-06-25سياسي

روز قدس نبود فلسطین نماد نداشت/سلیمانی مجری سیاستهای نظام است


مشاورعالی فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه روز قدس نماداست،گفت: اگر امام (ره)روز قدس را نام گذاری نمی کردند ما این نماد را نداشتیم و ممکن بود این تکرار و یاد آوری وجود نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، از هنگام پیدایش اسراییل غاصب تا همین اواخر، جهان غرب برای سهولت طرح یهودی سازی فلسطین، در جهان عرب و اسلام، فرهنگ ناسیونالیسم عربی را به جای فرهنگ اسلامی، ترویج کرد تا هر واکنش و اعتراضی را خاموش سازد و هر مبارزه احتمالی اسلامی نیز غریب و تنها بماند.

در نتیجه، نبردهای اسلامی، به نبردهای قومیتی، داخلی و بی اهمیت تبدیل شود و جهان اسلام دچار غفلت شود.

ثمره این رویکرد، پیشروی های روز افزون اسراییل غاصب، کم تحرکی جهان اسلام، و خطر از دست رفتن کامل و نابودی قبله اول مسلمانان بود.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران و احیای ارزش های اسلامی و طرح مسئله ضرورت بازگرداندن هویت دینی و اسلامی به موضوع فلسطین در کنار تشدید مبارزه ضداسراییلی، رهبران انقلاب را واداشت برای این مسئله، چاره ای بیاندیشند.

اختصاص آخرین جمعه ماه رمضان برای خیزش جهانی مسلمانان بر اساس ارزش های اسلامی در برابر اسراییل و ارزش های غیر اسلامی نه تنها تدبیری سیاسی یا نظامی، بلکه تدبیری دینی ـ اجتماعی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نبود فلسطین نماد نداشت/سلیمانی مجری سیاستهای نظام است

روز قدس نبود فلسطین نماد نداشت/سلیمانی مجری سیاستهای نظام است