مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 01:562016-06-24اقتصادي

کارگران فولاد جوین در "مرخصی اجباری"/ 85 درصد پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است


براساس گفته های مدیرعامل طرح فولاد جوین سبزوار، بخشی از کارگران به دلیل نبود نقدینگی لازم برای ادامه کار به مرخصی اجباری رفته اند.

- حسین مقصودی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار" اظهار داشت: براساس گفته مدیرعامل طرح فولاد جوین سبزوار و در مذاکراتی که با ایشان داشتیم؛ اعلام شده که عملیات عمرانی طرح با کمتر از ظرفیت خود کار می کند و اگر تا دو هفته آینده اعتباری از سوی سرمایه گذار و یا بخش دولتی اختصاص پیدا نکند با مشکلاتی مواجه می شویم.

وی با بیان اینکه تعدادی از کارگران این کارخانه به مرخصی اجباری رفته اند، تصریح کرد: براساس گفته های مدیرعامل طرح فولاد جوین سبزوار، بخشی از کارگران به دلیل نبود نقدینگی لازم برای ادامه کار به مرخصی اجباری رفته اند.

مقصودی گفت: با مدیرعامل شرکت سرمایه گذار پارسیان و معاونین وزیر صنعت، معدن و تجارت در این زمینه نشستی خواهیم داشت تا بتوانیم با تزریق نقدنگی زمینه آغاز عملیات عمرانی طرح فراهم شود.

وی ادامه داد: 85 درصد از این طرح به بخش خصوصی واگذار شده که انتظار ما حضور جدی سرمایه گذار است و از دولت درخواست کمک برای ادامه کار و اتمام پروژه در موعد مقرر داریم.

مقصودی با اشاره به موضوع طرح راه آهن سبزوار نیز گفت: این طرح نیز با کمبود نقدینگی مواجه است که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران فولاد جوین در "مرخصی اجباری"/ 85 درصد پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است

کارگران فولاد جوین در "مرخصی اجباری"/ 85 درصد پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است