مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1395 ساعت 23:062016-06-24سياسي

رییسی که "عدالت" را فدای "سیاست" کرد + مستندات


2 موضع غلط مسئولان دولت یازدهم در خصوص آمار اشتغال و تورم در هفته گذشته و سکوت و همراهی رییس مرکز آمار ایران با تحریف آمارهای رسمی کشور شائبه سیاسی شدن این نهاد رسمی و رییس آن را تشدید کرده است که لازم است مسئولان دولت پاسخ مناسبی به این شائبه بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، طی هفته گذشته دو اظهارنظر رسمی در خصوص دو آمار مهم اقتصادی کشور مطرح شد که شائبه سیاسی شدن مرکز آمار ایران به ویژه رییس این مرکز یعنی عادل آذر را تشدید کرده است.

حسن روحانی رییس جمهور هفته گذشته در جمعی رسماً اعلام کرد که در این دولت طی سه سال گذشته یک میلیون و 340 هزار اشتغال خالص ایجاد شده است که با آمارهای رسمی مرکز آمار ایران تناقض آشکار داشت ولی متاسفانه رییس مرکز آمار ایران هیچ واکنشی در خصوص تحریف آمار رسمی کشور نداشته و چه بسا آمار غلط نقل قول شده از سوی رییس جمهوری هم توسط مسئولان مرکز آمار ایران به وی منتقل شده باشد.

در حالی رییس جمهور اعلام کرده، طی سه سال گذشته یک میلیون و 340 هزار اشتغال خالص ایجاد شده است، که گزارش رسمی مرکز آمار ایران می گوید، طی این مدت 615 هزار و 107 نفر از جمعیت شاغل کشور کم شد و 323 هزار و 409 نفر هم به جمعیت بیکار کشور افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی که "عدالت" را فدای "سیاست" کرد + مستندات

رییسی که "عدالت" را فدای "سیاست" کرد + مستندات