مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1395 ساعت 23:062016-06-24حوادث

بیمارستان مرودشت میزبان نوزاد نجات یافته در تصادف شد


نوزادی که در سانحه تصادف از شیشه خودرو به بیرون پرت شده بود در فاصله 20 متری آن و در کنار یک بوته خار پیدا و پس از انتقال توسط اورژانس در بیمارستان مرودشت بستری شد.

- مسؤول بخش اورژانس بیمارستان مرودشت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: با ورود فاطیما کرمی نوزادی که از شیشه خودرو به بیرون پرت شده بود به بخش اورژانس بیمارستان این شهر و با توجه به شرایط ویژه او در اسرع وقت لباس ها و خارهایی که بر تن این نوزاد فرو رفته بود بیرون و اقدامات درمانی شامل گرم کردن نوزاد، ویزیت پزشک عمومی و متخصص، عکس برداری، سونوگرافی از سر، قفسه سینه و لگن انجام شد.

لیلا نام آور بیان داشت: در مراحل اولیه درمان مورد خاصی گزارش داده نشد و با توجه به شرایط ویژه این نوزاد 30 هفته به بخش مراقبت های ویژه نوزادان انتقال پیدا کرد.

فیروزه عسکری مسؤول بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان مرودشت در مورد این نوزاد گفت: وضعیت عمومی فاطیما هم اکنون خوب و توسط پزشک متخصص اطفال ویزیت و دستور شروع شیر برای او صادر شد و درصورتی که مشکلی پیش نیاید به امید خدا مرخص است.

شرح واقعه تصادف از زبان پدر نوزاد امیر حمزه کرمی در مورد حادثه تصادف بیان داشت: در مسیر مرودشت - شیراز برای انجام تست شنوایی سنجی و بینایی سنجی فاطیما بودیم که به علت بی احتیاطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان مرودشت میزبان نوزاد نجات یافته در تصادف شد

بیمارستان مرودشت میزبان نوزاد نجات یافته در تصادف شد