مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1395 ساعت 16:012016-06-20ورزشي

در شبکه استانی کرمان ببینید استندآپ علی مسعودی برای قلعه گنجی ها


در ادامه برگزاری برنامه گنج رمضان در شهرستان قلعه گنج کرمان، علی مسعودی برای مردم این شهرستان، استندآپ کمدی اجرا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، گنج رمضان ویژه برنامه ای است که در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان قلعه گنج کرمان برگزار می شود.

این ویژه برنامه در راستای افزایش روحیه نشاط و شادابی مردم منطقه مبتنی بر معیارهای دینی و بومی آنان هرشب ماه مبارک در ورزشگاه شهید تفضلی شهرستان قلعه گنج برپا شده است.

هنرمندان کشور در این ایام با حضور در جنوب کرمان، ضمن آشنایی با مردم و فرهنگ این منطقه در برنامه گنج رمضان که به صورت زنده از شبکه استانی کرمان پخش می شود، حضور می یابند.

تاکنون هنرمندانی از جمله کاوه خدابخش، سوگل طهماسبی، علی سلیمانی، مریم سعادت، سیاوش قاسمی، حمیدرضا پگاه، نفیسه روشن، رزیتا غفاری، بابک قدمایی، مهران رجبی، الهام چرخنده، فریدون بیگدلی و حامد محضرنیا در این برنامه شرکت کرده اند که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده است.

در ادامه برگزاری این برنامه، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه ای با حضور علی مسعودی از کمدین های مطرح کشور برای مردم این شهرستان برگزار می شود.

این برنامه هرشب به صورت زنده از شبکه استانی کرمان، ساعت21 به روی آنتن می رود و گلچین آن از شبکه4سیما بازپخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شبکه استانی کرمان ببینید استندآپ علی مسعودی برای قلعه گنجی ها

در شبکه استانی کرمان ببینید استندآپ علی مسعودی برای قلعه گنجی ها