مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1395 ساعت 10:312016-06-18سياسي

صفارهرندی در گفت وگو با فارس: مرحوم حمید سبزواری تاریخ انقلاب را به نظم درآورد


اگر کسی به هیچ چیزی از تاریخ انقلاب دسترسی نداشته باشد و فقط سرودهای ساخته شده پس از انقلاب را مرور کند می فهمد در انقلاب چه اتفاقاتی افتاده است.

- محمدحسین صفارهرندی وزیر اسبق ارشاد در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس" پیرامون آثار مرحوم حمید سبزواری گفت: گمان می کنم اگر کسی به هیچ چیزی از تاریخ انقلاب دسترسی نداشته باشد و فقط سرودهای ساخته شده پس از انقلاب را مرور کند می فهمد در انقلاب چه اتفاقاتی افتاده است.

مشاور فرمانده سپاه ادامه داد: هنر آقای حمید سبزواری این بود که یک تاریخ منظم (به نظم درآمده) با سروده هایش در اختیار جامعه قرار گرفته است.

البته او وقتی این کار را می کرد نگاهش شاید این مسئله تاریخ سازی نبود او به تعهد انقلابی و ایمانی اش عمل می کرد چون به انقلاب اسلامی باور عمیق داشت ولی اثر عمل اش شده که برای همه کسانی که تاریخ انقلاب را می خوانند می توانند یکبار تاریخ نظم انقلاب را از روی سروده های او بخوانند.

http://fna.

ir/EHTAJ5 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفارهرندی در گفت وگو با فارس: مرحوم حمید سبزواری تاریخ انقلاب را به نظم درآورد

صفارهرندی در گفت وگو با فارس: مرحوم حمید سبزواری تاریخ انقلاب را به نظم درآورد