مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1395 ساعت 01:312016-06-17فرهنگي

نخستین گردهمایی هنرمندان انقلابی در استان البرز برگزار می شود


مسئول بسیج هنرمندان البرز با بیان اینکه نخستین گردهمایی هنرمندان با موضوع هنرمند انقلابی در سطح استان برگزار می شود گفت: در این گردهمایی هنرمندان ارزشی و انقلابی که در چند سال اخیر در استان البرز فعالیت داشته اند، - معرفی می شوند.

علی امیرکمالی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج"، با اشاره به اینکه فراخوان 3 جشنواره تئاتر، شعر و آواها و نواها بسیج هنرمندان استان البرز اعلام شده است، اظهار داشت: نخستین گردهمایی هنرمندان با موضوع هنرمند انقلابی در سطح استان برگزار می شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان البرز با بیان اینکه در این گردهمایی از مهمان کشوری دعوت می شود، افزود: ما باید هنرمندان ارزشی و انقلابی را معرفی کنیم که در این گردهمایی هنرمندان ارزشی و انقلابی که در چند سال اخیر در استان البرز فعالیت داشته اند، معرفی می شوند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر بسیج استان البرز در 10 بخش موضوعی اجرایی می شود، گفت: جشنواره در سه بخش نمایش صحنه ای، میدانی و خیابانی و مسابقه نمایش نامه نویسی برگزار می شود.

امیرکمالی با بیان اینکه نمایشنامه های مناسب جهت اجرای عمومی و اجرا در مساجد و مناسبت های خاص مورد حمایت بسیج قرار می گیرند، افزود: به 3 نفر اول لوح و جایزه نقدی تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گردهمایی هنرمندان انقلابی در استان البرز برگزار می شود

نخستین گردهمایی هنرمندان انقلابی در استان البرز برگزار می شود