مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1395 ساعت 11:512016-06-12سياسي

«اردوهای جهادی» منشاء راه اندازی اولین مدرسه کودکان کار شد


موسس مدرسه کودکان کار از سراسری شدن این مدارس در سراسر کشور خبر داد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده این کار که براساس گروه های جهادی شکل گرفته در مناطق مختلف تهران تاسیس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق، برنامه شب گذشته ماه نشان میزبان سیدمحمدحسن داوودی موسس مدرسه کودکان کاری، حسنی افشاری دبیر روانشناسی و محدثه زرین کمر دبیر تربیتی بود که برای اولین بار با هدف حمایت و آموزش کودکان بی سرپرست راه اندازی شده بود.

سید محمدحسن داوودی که به عنوان اولین موسس مدرسه کودکان کار در برنامه حضور داشت، درباره چگونگی ایده و راه اندازی این مدرسه گفت: در سال83 که با گروه های جهادی دانشجویی و دانش آموزی به مناطق محروم رفتیم از همان مواقع به نوعی در گروه های جهادی فعال شدیم و چون این محرومیت ها را در تهران نمی دیدیم پذیرش این آسیب ها برای ما دشوار بود.

وی با بیان اینکه پس از بازگشت از سفر اردوهای جهادی، نیت کردیم که کاری تاثیرگذار انجام دهیم، افزود: پس از بازگشت به تهران، مناطق مختلف را بررسی کردیم تا اینکه به منطقه دروازه غار رسیدیم.

منطقه ای سرشار از آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی که در این راستا تلاش خود را برای ساماندهی کودکان این منطقه پای میدان آوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اردوهای جهادی» منشاء راه اندازی اولین مدرسه کودکان کار شد

«اردوهای جهادی» منشاء راه اندازی اولین مدرسه کودکان کار شد