مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1395 ساعت 16:252016-06-02سياسي

باید ساختار مشخصی برای سلامت روح و روان جامعه وجود داشته باشد


وقتی برای سلامت جسمی ساختار مشخصی وجود دارد قطعاً باید برای بخش وسیع تر آن یعنی سلامت روحی و روانی جامعه نیز ساختار مشخصی وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، دکتر عباس صادق زاده پیش از ظهر امروز (پنج شنبه 13 خردادماه) در مراسم آغاز فعالیت رسمی شورای استانی سازمان نظام روانشناسی کشور در استان کرمان اظهار کرد: افتخار می کنیم که امروز سازمان نظام روانشناسی که بیشترین نقش را در سلامت اجتماعی و روحی و روانی جامعه دارد کار خود را در استان آغاز می کند.

وی با اشاره به این که سازمان نظام روانشناسی در همه زمینه ها تلاش کرده بیشترین همکاری را جذب کند، افزود: سازمانی که سلامت جامعه برای آن مهم باشد و تلاش کند از طریق تعامل و مشارکت این کار را انجام دهد موجب سلامت جامعه و خود این تفکر سلامت آور است.

صادق زاده خاطرنشان کرد: ما هم می کوشیم که بهزیستی در کنار سازمان هایی باشد که بتواند در جهت ایجاد سلامت و توسعه سلامت اجتماعی کمک کند و وقتی چنین مشارکت هایی باشد باید به آن افتخار کنیم و امروز را بزرگ و گرامی بداریم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: باید متولی سلامت به ویژه در بُعد وسیعی از سلامت که سلامت اجتماعی و روحی و روانی است ساختار مشخصی در قالب های استاندارد وجود داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ساختار مشخصی برای سلامت روح و روان جامعه وجود داشته باشد

باید ساختار مشخصی برای سلامت روح و روان جامعه وجود داشته باشد