مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 09:462016-06-01پزشكي

زیرساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان گچساران ایجاد می شود


مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دستگاه ماموگرافی پیشرفته در بیمارستان شهید رجایی گچساران با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان راه اندازی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در این آیین اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های درمانی در گچساران جهت رفاه هر چه بیشتر شهروندان از برنامه های مهم کاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان است.

ستار اسدپور عنوان کرد: تجهیز و توسعه بخش های مختلف بیمارستان شهید رجایی گچساران از اولویت های کاری ما بوده و در دو سال اخیر بخش های این بیمارستان تجهیز شده است.

وی با اشاره به راه اندازی بخش سی تی اسکن این بیمارستان با اعتباری 3 میلیارد تومانی، گفت: بخش فیزیکی آی سی یو نوزادان نیز راه اندازی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه برای راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان شهید رجایی 7 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: این دستگاه با پیگیری های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خریداری و راه اندازی شده است.

اسدپور با بیان اینکه این دستگاه به روز بوده و ساخت سال 2015 بوده است، افزود: کیفیت تصویر تشخیص این دستگاه بسیار بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان گچساران ایجاد می شود

زیرساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان گچساران ایجاد می شود