مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 08:452016-06-01ورزشي

بازیکنی که آنچلوتی رویای کار کردن با او را داشت


سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ درباره بازیکنی سخن به میان آورد که آرزوی کار کردن با او را داشت اما در نهایت نتوانست او را به تیمش بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مدیاست، کارلو آنچلوتی زمانی که هدایت میلان را برعهده داشت، دو بار با استیون جرارد رودرو شد.

بار نخست برای آنچلوتی خاطره بسیار بدی به دنبال داشت چراکه میلان در سال 2005 در حالی که با سه گل از حریف خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش بود اما در نهایت قرمزپوشان آنفیلد با درخشش جرارد به بازی برگشتند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

اما تنها دو سال بعد، بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا، آنچلوتی تیم خود را برابر یاران جرارد به میدان فرستاد و این بار شاگردان آنچلوتی بازی را به سود خود به پایان رساندند و قهرمان شدند.

آنچلوتی که اکنون هدایت بایرن مونیخ را برعهده دارد، در پاسخ به این سوال که در دوران مربیگری خود آرزوی جذب چه بازیکنی را داشت این گونه پاسخ داد: استیون جرارد بازیکنی بود که علاقه زیادی به او داشتم.

آرزو می کردم این بازیکن بزرگ را در اختیار داشته باشم اما جذب جرارد غیرممکن بود چراکه او ستاره نخست لیورپول بود و اجازه جدایی به او داده نمی شد.

او ادامه داد: جرارد بازیکن کاملی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنی که آنچلوتی رویای کار کردن با او را داشت

بازیکنی که آنچلوتی رویای کار کردن با او را داشت