مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 03:512016-06-01سياسي

محمدصالح جوکار کارشکنی سعودی در حج ابراهیمی


گفته شده که مسئولین سعودی با برگزاری مراسماتی ازجمله دعای کمیل، برائت از مشرکین و توزیع نشریات آموزشی بین حجاج ایرانی مخالفت کرده اند و همین مسئله ثابت می کند که آن ها چقدر از اسلام سیاسی هراس دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی " روزنامه حمایت در یادداشتی از محمدصالح جوکار نوشت: حج ابراهیمی، رکن پنجم از ارکان پنج گانه دین اسلام است و این مراسم پرشکوه، جدا از اینکه دارای آثار و برکات فراوان معنوی می باشد، نماد و مظهر اسلام سیاسی، بیداری اسلامی و مبارزه با طاغوت های زمان نیز به شمار می آید.

عربستان سعودی که خود را میزبان این همایش عظیم می داند اما به دلایلی که ذکر آن خواهد آمد، خواهان برگزاری مراسمی بدون روح دینی و بیداری مسلمین در برابر کفر و شرک کنونی است و حتی خود را ملزم به رعایت لوازم اجرای عزتمندانه آن نمی داند.

این در حالی است که در خبرها آمده بود که مراسم حج امسال به دلیل کارشکنی سعودی ها برگزار نمی شود و دلایلی که مقامات مسئول حج کشورمان دراین باره اعلام کرده اند، قابل توجه است.

1- گفته شده که مسئولین سعودی با برگزاری مراسماتی ازجمله دعای کمیل، برائت از مشرکین و توزیع نشریات آموزشی بین حجاج ایرانی مخالفت کرده اند و همین مسئله ثابت می کند که آن ها چقدر از اسلام سیاسی هراس دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدصالح جوکار کارشکنی سعودی در حج ابراهیمی

محمدصالح جوکار کارشکنی سعودی در حج ابراهیمی