مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 00:412016-05-31سياسي

700 دستگاه وسیله نقلیه زائران را از استان مرکزی به حرم امام (ره) منتقل می کنند


مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی بابیان اینکه 700 دستگاه وسیله نقلیه عمومی کار انتقال زائران از استان مرکزی به حرم امام خمینی (ره) را انجام می دهند گفت: - تمهیدات لازم برای سفر زائران استان مرکزی به حرم مطهر امام (ره) اندیشیده شد.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به سالروز ارتحال امام راحل(ره) اظهار داشت: به منظور جابه جایی مسافران برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) 700 دستگاه نقلیه علاوه بر وسایلی مانند آمبولانس و غیره درخواست شده که این تقاضا انجام می شود و هیچ مشکلی را در در جابه جایی مسافران در مسیرهای دیگر ایجاد نمی کند.

وی افزود: با ظرفیت خوبی که در حمل ونقل استان مرکزی داریم و با پیش بینی های انجام شده هیچگونه مشکلی در زمینه جابه جایی مسافرانی که قصد دارند در این روز در مسیرهای دیگر جابجا شوند نداریم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی تصریح کرد: بنابراین پیش بینی های لازم انجام شده و این اطمینان را به مسافران می دهیم که با آرامش خاطر برای سفر خود اقدام کنند و در هیچ مسیری مشکلی نداشته و تعطیلی نداریم.

بهرامی نیا بیان داشت: با تمهیداتی که انجام شده و ظرفیت مناسبی که در حوزه حمل و نقل استان داریم خوشبختانه مانند سال گذشته هیچ مشکلی را نداشته و با مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 دستگاه وسیله نقلیه زائران را از استان مرکزی به حرم امام (ره) منتقل می کنند

700 دستگاه وسیله نقلیه زائران را از استان مرکزی به حرم امام (ره) منتقل می کنند