مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 00:102016-05-31بين الملل

کاخ سفید آزمایش موشکی کره شمالی را محکوم کرد


" به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری روزانه با محکوم کردن اقدام کره شمالی در آزمایش موشکی گفت آمریکا و جامعه جهانی از کره شمالی می خواهد از هر گونه اقدام که باعث افزایش تنش در منطقه می شود خودداری کند.

جاش ارنست با اشاره به آزمایش موشکی ناکام کره شمالی گفت: کره شمالی به جای این گونه اقدامات، تمرکز و تلاش خود را روی اجرای تعهدات بین المللی خود معطوف سازد.

وی گفت: آمریکا به شدت اقدام کره شمالی در آزمایش موشکی را که نقض قطعنامه شورای امنیت در منع هرگونه آزمایش موشکی است، محکوم می کند.

این اقدامات کره شمالی در دنبال کردن فناوری موشک های بالستیک و توانمندی تسلیحات اتمی تهدیدی عمده علیه آمریکا و متحدانمان و نیز ثبات منطقه آسیا و اقیانوس آرام می شود.

سخنگوی کاخ سفید گفت: دیروز سامانه های فرماندهی آمریکا آزمایش ناکام یک موشک میانبرد بالستیک کره شمالی را شناسایی کرده اند.

رییس جمهور در سفر خود به آسیا نیز فرصت یافت تا درباره گام ها و اقداماتی که با هماهنگی متحدان و شرکایمان در این منطقه برداشته ایم تا با کره شمالی و برنامه موشک های بالستیک این کشور مقابله شود، صحبت کرده است.

وی افزود: رییس جمهور همچنین برخی از گام هایی را که ارتش آمریکا به دستور وی برای تقویت دفاع از مردم آمریکا و متحدانمان در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید آزمایش موشکی کره شمالی را محکوم کرد

کاخ سفید آزمایش موشکی کره شمالی را محکوم کرد