مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 22:562016-05-31سياسي

عضو شورای شهر سنندج: سکونتگاه های غیررسمی نتیجه بی توجهی به توسعه روستاهاست


بی توجهی به امر توسعه و ارتقای سطح معیشت در روستاهای استان دلیل اصلی ایجاد و گسترش سکونتگاه های غیررسمی در دور تا دور شهر سنندج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، محمد محمدی عصر امروز در جلسه هم اندیشی شورا و شهردار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت و مشارکت مردمی در اجرای پروژه های درآمدزا امری ضروری است.

وی با بیان اینکه بسیاری از ظرفیت هایی شهر سنندج بلااستفاده مانده است، گفت: کدهای درآمدزا برای شهرداری باید احیا شود و مشکلات و آسیب هایی که در این مسیر وجود دارد باید شناسایی و رفع شود.

عضو شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: نگاه مدیران باید توسعه ای باشد و مدیرانی که فاقد چنین نگاهی هستند توجیه شوند.

وی توجه به سکونتگاه های غیررسمی را ضروری خواند و گفت: اگر امروز سکونتگاه های غیررسمی ایجاد شده است ناشی از کم کاری های گذشته ما در سایر بخش ها است.

به گفته این عضو شورای شهر سنندج، بی توجهی به امر توسعه و ارتقای سطح معیشت در روستاهای استان دلیل اصلی ایجاد و گسترش سکونتگاه های غیررسمی در دورتا دور شهر سنندج است.

وی با بیان اینکه کدهای درآمدزا باید برای شهرداری تعریف تا بتوان بستر توسعه و رفع مشکلات را در مناطق حاشیه شهر فراهم کرد، افزود: کمیسیون کار و ماده 5 از منابع درآمدی شهرداری است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر سنندج: سکونتگاه های غیررسمی نتیجه بی توجهی به توسعه روستاهاست

عضو شورای شهر سنندج: سکونتگاه های غیررسمی نتیجه بی توجهی به توسعه روستاهاست