مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 20:212016-05-31اجتماعي

مشگین شهر سفیدپوش شد/بارش 16 میلی متری تگرگ و رگبار


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در هفتاد و یکمین روز از فصل بهار بارش رگبار تگرگ شهرستان مشگین شهر را سفیدپوش کرد.

- علی دولتی مهر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشگین شهر "اظهار داشت: در هفتاد و یکمین روز از فصل بهار شاهد بارش تگرگ و رگبار باران در شهرستان مشگین شهر بودیم به طوری که تداوم بارش تگرگ در این شهرستان مناطق مختلف آن و ارتفاعات کوه سبلان را سفیدپوش کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتفاعات شهرستان مشگین شهر نیز شاهد بارش برف بود، افزود: بارش تگرگ 16 میلی متری امروز در مشگین شهر به طور تخمینی نیم ساعت طول کشید که موجب آبگرفتگی معابر و خیابان های محلی این شهرستان شد که به دنبال این رویداد تردد خودروها و عابرین در معابر با مشکل مواجه بود .

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اخطاریه سازمان هواشناسی استان اردبیل در رابطه با احتمال تگرگ و رگبار از سه روز پیش اعلام شده بود و پیش بینی احتمال بارش تگرگ و رگبار باران در این شهرستان وجود داشت که به مسئولان مربوطه به طور کامل اطلاع رسانی شده بود.

دولتی مهر تصریح کرد: احتمال رگبار باران و تگرگ تا روز جمعه در استان اردبیل به ویژه مشگین شهر پیش بینی می شودو سازمان هواشناسی در سریع ترین زمان ممکن پیشگیری های لازم را در خصوص شرایط جوی اعلام می کند و هیچ گونه مشکلی در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشگین شهر سفیدپوش شد/بارش 16 میلی متری تگرگ و رگبار

مشگین شهر سفیدپوش شد/بارش 16 میلی متری تگرگ و رگبار