مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 18:512016-05-31اقتصادي

معاملات سهام از مالیات ارزش افزوده معاف شد


رییس سازمان امور مالیاتی کشور فهرست مصادیق خدمات معاملات و تسویه اوراق بهادار و کالا در بورس ها و بازارهای خارج از بورس موضوع بند 11 ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده در زمینه معافیت مالیاتی را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"؛ سازمان امور مالیاتی کشور با ابلاغ بخشنامه قانون مالیات بر ارزش افزوده، فهرست مصادیق خدمات معاملات و تسویه اوراق بهادار و کالا در بورس ها و بازار های خارج از بورس موضوع بند 11 ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده را به روسا و مدیران امور مالیاتی، مالیات بر ارزش افزوده شهر و استان و اداره کل وصول و اجرای شهر تهران ابلاغ کرد.

بر اساس این بخشنامه، سازمان مالیاتی کل کشور فهرست مصادیق خدمات معاملات و تسویه اوراق بهادار و کالا ها در بورس ها و بازار های خارج از بورس موضوع بند 11 ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده و مصوبه شماره 171.

405 مورخ 9/12/1391 شورای عالی بورس جهت اجرا به شرح زیر ابلاغ کرده است: 1- کارمزد انجام معاملات و تسویه اوراق بهادار و کالا در بورس ها و بازارهای خارج از بورس که توسط کارگزاران، بورس ها و، بازرهای خارج از بوس، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و شرکت مدیریت فن آوری بورس تهران دریافت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاملات سهام از مالیات ارزش افزوده معاف شد

معاملات سهام از مالیات ارزش افزوده معاف شد