مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 18:502016-05-31سياسي

روند حرکت اقتصاد کشور مثبت و رو به رشد است


معاون اول رییس جمهور با اشاره به ابلاغ برنامه ها و تکالیف دستگاه های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: اولویت هایی برای دستگاه های اجرایی در سال 95 تعیین شده و یکی از بخش هایی که انتظار می رود در سال 95 بتواند در اقتصاد مقاومتی بدرخشد بخش کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز (سه شنبه) در مراسم رونمایی و معرفی دستاوردهای جدید تحقیقاتی (ارقام جدید زراعی و باغی) که در شهرستان ماهدشت استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی باید از آثار مثبتی در بخش کشاورزی برای سال 95 برخوردار باشد.

وی افزود: یکی از مهمترین اتفاقات که باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف رخ دهد دانش بنیان کردن برنامه ها است و این موضوع متکی به محققین، صاحب نظران و نیروهای دانشگاهی کشور است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به رونمایی از ارقام جدید زراعی و باغی، این کارها را ارزشمند و سودمند توصیف کرد و افزود: بخش زیادی از این دستاوردها و موفقیت ها مرهون تلاش متخصصین، محققین و اندیشمندانی است که در موسسات تحقیقاتی و پژوهشی مشغول فعالیت هستند تا بتوانند بذر خوب در اختیار کشاورزان قرار دهند.

جهانگیری در ادامه به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند حرکت اقتصاد کشور روندی بسیار مثبت، رو به رشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند حرکت اقتصاد کشور مثبت و رو به رشد است

روند حرکت اقتصاد کشور مثبت و رو به رشد است