مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 18:502016-05-31اجتماعي

توضیحات درباره هواپیما در جاده قدیم تهران (+عکس)


این جابجایی با هدف تاسیس یک مرکز تحقیقات واموزشی هوایی در پارک فناوری پردیس معاونت علمی صورت گرفته است که در آن، هم جنبه فناوری های مختلف در حوزه هوایی و هوانوردی و هم فناوری های میانه وجود دارد و طی آن، برای دانش آموزان و دانشجویان یک آموزشگاه هوایی ترویجی وموزه ای ایجاد می شود.

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با بیان اینکه راه اندازی این مرکز تحقیقات واموزشی هوایی در جهت فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان در این حوزه انجام می شود، ادامه داد: از مزیت های دیگر این طرح، آشنا شدن علاقه مندان در سطوح مختلف سنی و تحصیلی با تجهیزات هوایی و هواپیمایی از نزدیک است و این کار با بهره گیری از هواپیماهای از رده خارج شده ومتوقف مانده صورت می گیرد.

این برنامه با پیگیری دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در دست انجام است و مجوز و موافقت های لازم از دولت را نیز با خود به همراه دارد.

کرمی همچنین بیان کرد: در این طرح دانشجویان از نزدیک باسیستم های مختلف هواپیما در موضوعات مثل موتور، اویونیک، رادار، کنترل، تأسیسات بال، بدنه و.

آشنا خواهند شد و در حقیقت مرکز آموزشی تحقیقات هوایی مستقر در پارک فناوری پردیس همچون بخشی از یک موزه علم و فناوری مدرن عمل خواهد کرد که نمونه آن را در کشورهای پیشرفته شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات درباره هواپیما در جاده قدیم تهران (+عکس)

توضیحات درباره هواپیما در جاده قدیم تهران (+عکس)