مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 17:562016-05-31اجتماعي

طرح اهدای گل به جای سیگار در اردبیل اجرا شد


به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات با مشارکت شهرداری اردبیل طرح اهدای گل به جای سیگار در خیابان ها و معابر محلی اردبیل اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل بعد از ظهر امروز در جریان مراسم اجرای طرح اهدای گل به جای سیگار در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی شهرداری و شورای شهر اردبیل پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و مصرف دخانیات و سیگار است که در این زمینه طرح های فرهنگی توسط شهرداری اردبیل تدارک دیده شده و به مرور زمان در اردبیل اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح اهدای گل به جای سیگار یک راهکار مناسب برای پیشگیری از معضلات اجتماعی سیگار و اعتیاد در جامعه است، افزود: امیدواریم با مشارکت مردم و استقبال جوانان از این طرح شاهد کاهش و ریشه کن شدن آسیب های اجتماعی در استان باشیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: امروزه اعتیاد به یک معضل بزرگ تبدیل شده است که شروع اولیه آن از مصرف دخانیات و سیگار بوده و نیاز است علاوه بر مشارکت دستگاه های اجرایی خانواده ها نیز در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند و فرزندان خود را نسبت به معضلات سیگار آگاه سازند.

لطف اللهیان اظهار کرد: سالم سازی شهر یکی از اولویت های اساسی شهرداری و شورای شهر اردبیل است که در این زمینه شهرداری اردبیل امسال برنامه های منسجم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اهدای گل به جای سیگار در اردبیل اجرا شد

طرح اهدای گل به جای سیگار در اردبیل اجرا شد