مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 17:262016-05-31سياسي

ظرفیت خیران برای تامین هزینه درمان بیماران سرطانی در ساوه به کارگرفته شود


مدیرعامل موسسه خیریه بیماران سرطانی امام حسین(ع) ساوه بابیان اینکه ظرفیت خیران برای تامین هزینه درمان بیماران سرطانی در ساوه به کار گرفته شود گفت: - صنایع ساوه در تامین هزینه بیماران سرطانی مشارکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از ساوه، سیدسبحان میرحبیبی پیش از ظهر امروز در دومین همایش بیماران سرطانی که در سالن سلمان ساوجی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به محورهای این همایش اظهار داشت: سرطان و تعذیه، سرطان و شیوه زندگی، غربالگری و تشخیص زود راس، سرطان و آلایندهای محیط زیست، باروهای نادرست عمومی وترویج فرهنگ پیشگیری از اهداف و محورهای برگزاری این همایش است.

وی افزود: در شهرستان ساوه 242 بیمار سرطانی مرد و زن تحت پوشش و حمایت موسسه خیریه پیروان امام حسین(ع) این شهرستان هستند که از این تعداد 17کودک زیر 14 سال هستند که بیشترین نوع سرطان در زنان سرطان سینه و در مردان سرطان روده بزرگ است.

مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین(ع) ساوه تصریح کرد: ابتلا به اسهال یا یبوست به طور دائم،کاهش وزن غیرقابل توجیه، تغییر حالت، تغییر شکل و تغییر رنگ یک خال پوستی، خونریزی غیرطبیعی واژینال، وجود توده نقاط مختلف بدن، اختلال در بلع به طور مداوم، سرفه یاگرفتگی صدا به طور مداوم و وجود هرگونه خون در ادرار و مدفوع از اعلام هشدار دهنده س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت خیران برای تامین هزینه درمان بیماران سرطانی در ساوه به کارگرفته شود

ظرفیت خیران برای تامین هزینه درمان بیماران سرطانی در ساوه به کارگرفته شود