مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 17:162016-05-31ورزشي

هیئت های تشکیلاتی مشکلات ورزشی معلولان در استان زنجان را برطرف می کند


مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تعداد هیئت های ورزشی فعال در استان زنجان گفت: با تشکیل هیئت تشکیلاتی بسیاری از مشکلات هیئت ورزشی معلولان در استان زنجان برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از٬ ارسلان حسینی ظهر امروز در جلسه مجمع عادی سالیانه هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت هیئت در سال 94 رشد داشته است٬ اظهار داشت: مسیر روبه رشد و روند سعودی هیئت معلولان باید در سال 95 قویتر از سال گذشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این هیئت با فعالیت خود در پی امید دادن به زندگی معلولان٬ جانبازان٬ نابینایان و ناشنوایان است٬ عنوان کرد: با وضعیت و امکانات مناسبی که اداره ورزش و جوانان در اختیار هیئت قرار می دهد معلولان به خوبی از این فرصت استفاده می کنند و افتخاراتی برای استان به ارمغان می آورد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: در گزارش مالی شهرستانها سهم کمتری را دارا هستند و باید کمک رسانی به شهرستانها افزایش یابد چرا که شهرستانها نقش موثرتری در کسب مدال های بیشتر برای استان دارند.

وی عنوان کرد: نظام برنامه ریزی مالی باید منظم سازی شود تا بتوان از کمترین بودجه و اعتبارات بیشترین افتخارات را در حوزه ورزشی معلولان برای استان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های تشکیلاتی مشکلات ورزشی معلولان در استان زنجان را برطرف می کند

هیئت های تشکیلاتی مشکلات ورزشی معلولان در استان زنجان را برطرف می کند