مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 17:152016-05-31سياسي

تدابیر لازم برای پذیرایی از مهمانان خارجی مراسم ارتحال امام (ره)


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از اتخاذ تدابیر لازم در مرزها و داخل کشور برای پذیرایی از مهمانان خارجی بیست و هفتمین مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) خبر داد.

- اسماعیل نجار در گفت وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: عصر امروز جلسه ای میان دستگاه های مسئول در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در وزارت کشور برگزار شده و آخرین هماهنگی ها و تدابیر لازم در این باره انجام شده است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت حضرت امام خمینی وظیفه ملی ماست و باید تمام تلاش مان را برای برگزاری هر چه بهتر آن انجام دهیم، گفت: در این جلسه هماهنگی های لازم برای جانمایی زائران و استقرارشان در حرم حضرت امام خمینی(ره) و فضاهای مجاور آن انجام شد و بر این اساس زائران شهرهای دیگر هر یک در نقاط و پارکینگ های از پیش تعیین شده مستقر خواهند شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مهمانان خارجی این مراسم، اظهارکرد: هماهنگی های لازم برای پذیرش مهمانان خارجی مراسم در مرزها و همچنین پایانه های ورودی به کشور انجام شده و اقدامات لازم برای تامین امنیت آنان در کشور نیز انجام شده است.

نجار با بیان اینکه طبق تمهیدات انجام شده مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در امنیت کامل برگزار خواهد شد، گفت: وظایف هر یک از دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر لازم برای پذیرایی از مهمانان خارجی مراسم ارتحال امام (ره)

تدابیر لازم برای پذیرایی از مهمانان خارجی مراسم ارتحال امام (ره)