مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 16:562016-05-31اقتصادي

2 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمران شهری بوشهر مصوب شد


در اجرای طرح های عمران شهری بوشهر امسال نزدیک به 2 هزار میلیارد ریال مصوب شده که با اجرای پروژه های پیش بینی شده تحول جدی در شهر بوشهر ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازغلامعلی میگلی نژاد بعدازظهر امروز در آیین آغاز عملیات 8 پروژه عمران شهری در بوشهر با اشاره به اینکه طرح های متعدی در بوشهر تدوین شده است اظهار داشت: توسعه شهری بوشهر تدوین شده که بر این اساس طرح های عمرانی اجرایی می شود.

وی از اجرای 8 پروژه عمران شهری بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در اجرای طرح های عمران شهری بوشهر عملیات 8 پروژه عمرانی در این شهر با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال آغاز شد.

شهردار بوشهر با اشاره به اجرای موازییک کاری در محلات مختلف بوشهر گفت: موزاییک فرش 20 هزار مترمربع پیاده رو در سه راه گمرک، محله های ریشهر، جلالی و شغاب بخشی از جمله پروژه هاست.

میگلی نژاد اجرای کانال و پیاده رو ضلع شرقی خیابان شهید یاسینی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اجرای400 متر کانال دفع آب های سطحی، 6 هزار و 930 متر اجرای موزاییک فرش، 860 متر مربع اجرای فضای سبز در پیاده رو از دیگر پروژه هایی است که تا سه ماه آینده تکمیل می شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه بهسازی و اجرای کانال دفع آب های سطحی گذر بوشهر گفت: این طرح مجاور استخر نیروی دریایی بوشهربه طول 950 متر اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمران شهری بوشهر مصوب شد

2 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمران شهری بوشهر مصوب شد