مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 16:552016-05-31اقتصادي

شرایط فعالیت صنایع و سرمایه گذاران در خوزستان تسهیل شود


اقتصاد مقاومتی مبحثی است که توجه به آن به رشد، پویایی و تحرک اقتصاد کمک شایانی می کند و با برنامه ریزی در این خصوص و بهره گیری از ظرفیت ها می توان در جهت توسعه گام برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، فرج الله خبیر در کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی که امروز، 11 خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که با حضور دکتر نوبخت در فروردین ماه امسال گرفته شد، اولویت هایی مدنظر قرار گرفت تا به آن ها زودتر از سایر موارد رسیدگی شود.

وی افزود: مدیران استان باید مشوق های لازم را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در نظر بگیرند و از تمام ظرفیت هایی که در قانون بودجه وجود دارد به خوبی استفاده کنند تا به توسعه اقتصاد و صنعت کمک شود و تلاش لازم در این زمینه انجام گیرد.

خبیر تصریح کرد: همه مشکلات واحدها مربوط به بحث نقدینگی نیست و برخی از آن ها با مشکلاتی مانند قوانین و مشکلات تصمیماتی و مدیریتی مواجه هستند که باید این مشکلات را نیز شناسایی و به آن ها رسیدگی کرد تا همه واحدهای تولیدی در استان بتوانند با ظرفیت اسمی خود به فعالیت بپردازند.

وی گفت: رفتار مدیران در ادارات کل و سازمان ها باید به گونه ای باشد که فضای مناسبی را برای رشد واحدهای صنعتی و پویایی اقتصاد به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط فعالیت صنایع و سرمایه گذاران در خوزستان تسهیل شود

شرایط فعالیت صنایع و سرمایه گذاران در خوزستان تسهیل شود