مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 16:202016-05-31فرهنگي

تلاش برای گسترش روابط فرهنگی میان ایران و کره جنوبی


سفیر کره جنوبی در ایران با مدیرعامل خانه هنرمندان ایران دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی در ایران با مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و مشاور فرهنگی و هنری شهردار تهران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مجید رجبی معمار به معرفی خانه ی هنرمندان ایران و انجمن های مختلف هنری پرداخت و در ادامه افزود: خانه هنرمندان ایران به عنوان یکی از مراکز مهم هنری نه فقط در سطح شهر تهران، بلکه در ایران می کوشد از طریق همکاری با انجمن های مختلف هنری، فرهنگ و هنر ایران را در قالب فعالیت های گوناگون هنری به نمایش بگذارد.

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در بخش دیگری از صحبت های خود به فعالیت های خانه هنرمندان ایران در سطح بین المللی اشاره کرد و گفت: فعالیت خانه هنرمندان ایران تنها در سطح محلی و ملی نیست، بلکه خانه هنرمندان ایران با توجه به ظرفیت های بالای خود امکان همکاری فرهنگی و هنری با سایر کشورهای خارجی را نیز دارد.

وی با اشاره به برگزاری هفته های فرهنگی از سوی کشورهای خارجی در خانه هنرمندان ایران گفت: تاکنون هفته های مختلف فرهنگی در خانه هنرمندان ایران برگزار شده است که فرصت مناسبی را برای گسترش تعامل فرهنگی و هنری فراهم می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای گسترش روابط فرهنگی میان ایران و کره جنوبی

تلاش برای گسترش روابط فرهنگی میان ایران و کره جنوبی