مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 15:352016-05-31پزشكي

اختصاص 45 درصد تخت های بیمارستانی یزد به بیماران غیر بومی


استاندار یزد با بیان این که استان یزد از نظر تخت بیمارستانی و سرانه پزشک دارای رتبه اول کشوری است، تصریح کرد: 45 درصد تخت های بیمارستانی این استان به بیماران غیربومی اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، سیدمحمد میرمحمدی در نشست شورای هماهنگی منطقه هفت دانشگاه های علوم پزشکی، اظهار کرد: طرح تحول سلامت، حرکتی انقلابی در عرصه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی با بیان این که بسیاری از مردم از اجرای این طرح خرسند هستند، افزود: این طرح ارزشمند و موثر نباید به دلیل عدم تامین اعتبار و یا بی توجهی لطمه ببیند.

میرمحمدی به اجرای طرح بهسازی مبلمان بیمارستانی اشاره کرد و گفت: وضعیت بیمارستان های کنونی بسیار مطلوب تر از بیمارستان های قبل است و این نشانه بسیار خوبی است.

به گفته وی، مشارکت بخش خصوصی در دولت یازدهم به منظور احداث و نوسازی بیمارستان ها امکانات بیمارستانی بسیاری را برای مردم فراهم کرده است.

وی ضمن یادآوری ساماندهی تامین دارو در دولت حاضر، استفاده از امکانات بخش خصوصی در راستای آموزش و تربیت پرستار برای نظام بهداشتی کشور را خواستار شد.

استاندار یزد افزود: این تعامل و همکاری بین استان ها موجب تسلط بر مشکلات و رفع موانع شده و راهکارهای عملی برای مقابله با مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 45 درصد تخت های بیمارستانی یزد به بیماران غیر بومی

اختصاص 45 درصد تخت های بیمارستانی یزد به بیماران غیر بومی