مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 15:112016-05-31بين الملل

العامری: سردار قاسم سلیمانی با موافقت بغداد در عراق است


دبیرکل سازمان بدر و از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق گفت که سرلشکر سلیمانی، با موافقت دولت عراق در این کشور حضور دارد، و در پی کمک به سازمان های امنیتی در عملیات نظامی است؛ - زیرا ایرانی ها در مبارزه با تروریسم، بسیار باتجربه اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، "هادی العامری" دبیرکل سازمان بدر و از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق در گفتگوی اختصاصی با العالم تصریح کرد: الحشد الشعبی با دستور نخست وزیر سابق تاسیس شد که نخست وزیر کنونی عراق نیز بر آن تاکید کرد.

این هیئت نظیر سایر نهادها مثل نهاد سلامت و پاکدستی، حج، شهداء، زندانیان، ارتباطات و رسانه به طور مستقیم با نخست وزیر مرتبط است.

فقط یک مبارز علیه داعش هستم العامری تصریح کرد: هیئت الحشد الشعبی را رییس و نایب رییس اداره می کند و این هیئت گروهی از تشکیلات و تیپ ها و یگان های مستقل را از نظر عملی و اداری مدیریت می کند.

العامری گفت که او مسئولیتی در هیئت الحشد الشعبی ندارد بلکه یک رزمنده و مقابله کننده با داعش است و همچنین نماینده در پارلمان عراق می باشد.

العامری اشاره کرد که در جریان تصدی وزارت حمل و نقل، دفتر نخست وزیری وی را مامور امنیت دیالی و مقابله با داعش کرد و با نهادهای امنیتی در دیالی از فرماندهی عملیات دجله گرفته تا فرماندهی لشکر پنج و پلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العامری: سردار قاسم سلیمانی با موافقت بغداد در عراق است

العامری: سردار قاسم سلیمانی با موافقت بغداد در عراق است