مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 15:052016-05-31اقتصادي

یک میلیارد کلاهبرداری از بودجه اتحادیه اروپا


اطلاعات مربوط به بازرسان اتحادیه اروپا نشان می دهند که حدود یک میلیارد دلار از بودجه این اتحادیه سال گذشته میلادی به دلیل تقلب و کلاهبرداری به هدر رفته و بیشترین تقلب در این بودجه نیز توسط کلاهبرداران در رومانی، - بلغارستان و مجارستان صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر مبارزه با کلاهبرداری اروپا در گزارش سالانه خود که امروز(سه شنبه) منتشر شد دریافته که 888 میلیون یورو (989 میلیون دلار) در سال 2015 به حساب طلبکاران متقلب واریز شده است.

همچنین بر اساس این گزارش میزان کلاهبرداری در بودجه اتحادیه اروپا در سال 2015 به نسبت مبلغ 901 میلیون یورو تقلبی که در سال 2014 در این بودجه صورت گرفت کاهش اندکی نشان داده است.

این معادل 0.

6 درصد از بودجه ای است که تمرکزش بر پرداخت یارانه به کشاورزان و مناطق فقیر نشین است.

به عنوان مثال یک مورد مربوط به پرداخت 1.

3 میلیون یورو برای مدرنیزه سازی سیستم خنک کننده سبزیجات در بلغارستان بوده که در نهایت بازرسان دریافتند تامین کننده تجهیزات و صاحب کارخانه یک نفر بوده و او مبلغ درخواستی را به دروغ افزایش داده است.

در سال 2015 کشورهای فقیرتر اروپا نظیر رومانی، بلغارستان و مجارستان بیشترین موارد کلاهبرداری از بودجه اروپا را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد کلاهبرداری از بودجه اتحادیه اروپا

یک میلیارد کلاهبرداری از بودجه اتحادیه اروپا