مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 15:012016-05-31سياسي

در جمع آوری زکات مشکل داریم/ حدود 10 درصد زکات ها پرداخت می شود


رییس کمیته امداد با تاکید برهزینه کرد زکات در رسیدگی به امور نیازمندان و فقرا گفت: کمیته امداد به عنوان متولی جمع آوری زکات با مشکلات اجرایی روبرو شده است که با برنامه ریزی های انجام شده جمع آوری زکات در کشور ساماندهی و تقویت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مهندس سید پرویز فتاح در حاشیه اجلاس ملی زکات که با حضور آیت الله عالمی رییس شورای عالی زکات کشور و حجت الاسلام محسن قرائتی و جمعی از عاملان زکات در سازمان حج و زیارت برگزار شد، با بیان اینکه زکات یک امر واجب دینی است ، گفت:در زمان حاضر اشکالاتی در ارتباط با روند فعالیت های اجرایی زکات داریم.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی زکات خاطر نشان کرد: کمیته امداد نیز مسئول اجرایی و جمع آوری زکات را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه اجلاس سراسری زکات زمینه آشنایی بیشتر ائمه جماعات ، مبلغان ، عاملین ،علما و مسئولین و افرادی که مودی زکات هستند را فراهم کرده است افزود: امید است برگزاری این اجلاس زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ زکات را در کشورفراهم کند و تداوم برگزاری این اجلاس بتواند به توسعه زکات در کشور کمک کند.

فتاح با بیان اینکه طی 15سال گذشته جمع آوری زکات به طور گسترده و سازماندهی شده در کشور کار خود را با جمع آوری 10میلیون تومان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جمع آوری زکات مشکل داریم/ حدود 10 درصد زکات ها پرداخت می شود

در جمع آوری زکات مشکل داریم/ حدود 10 درصد زکات ها پرداخت می شود