مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 13:212016-05-31اقتصادي

طرح (CBR) برای شناسایی معلولان در شهرهای زنجان اجرایی می شود


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه طرح (CBR) برای شناسایی معلولان در شهرهای زنجان اجرایی می شود گفت: اجرای این طرح در ابتدا از روستاهای استان آغاز شده و پس از آن در شهرهای استان نیز اجرایی می شود.

- محمد محمدی قیداری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان"، با بیان اینکه امسال با توجه به شعار عنوان شده از سوی رهبری برون سپاری وظایف بهزیستی با جدیت و سرعت بیشتری در حال پیگیری است اظهار داشت: بیش از 80 درصد از وظایف بهزیستی زنجان به سازمانهای مردم نهاد و بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با اشاره به تعداد نیروهای خدمات رسان در بهزیستی استان به مددجویان عنوان کرد: در حال حاضر اداره کل بهزیستی استان 422 کارمند دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تاکید بر تعداد مددجویانی که تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: 60 هزار نفر از مددجویان در استان از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به مددجویان در قالب 12 مرکز روزانه انجام می شود ابراز کرد: 24 کلینیک مددکاری نیز در استان فعال هستند.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه در حدود دو هزار و 400 نفر مستمری بگیر داریم، تصریح کرد: 136 کودک نیز به عنوان امدادبگیر بهزیستی معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح (CBR) برای شناسایی معلولان در شهرهای زنجان اجرایی می شود

طرح (CBR) برای شناسایی معلولان در شهرهای زنجان اجرایی می شود