مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 13:212016-05-31سياسي

یادواره شهدای هفت تیر در اردبیل برگزار می شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: همزمان با هفته قوه قضاییه و برای بزرگداشت شهدای هفت تیر به ویژه شهید بهشتی یادواره شهدای هفت تیر در دادگستری اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام محمدعلی قاصدی ظهر امروز در جلسه شورای معاونان دادگستری استان اردبیل با محوریت بررسی و نحوه اجرای برنامه های هفته قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی اظهار داشت: هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد تشکیلات قضایی استان و آگاهی دهی به مردم از اقدامات سیستم قضایی است.

وی گفت: با توجه به رسالت قوه قضاییه که همواره با تمام توان در راستای تحقق عدالت و امنیت در جامعه فعالیت دارد، انتشار اخبار و فعالیت ها و عملکردهای تشکیلات قضایی بی شک احساس امنیت و آسایش را در جامعه به وجود می آورد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی از عملکرد و اقدامات دستگاه قضایی استفاده از ظرفیت های رسانه های عمومی ضرورتی است که بایستی به نحو مطلوب از آن استفاده شود تا عموم مردم در جریان اقدامات و عملکردها قرار گیرند.

قاصدی برگزاری نشست خبری، برگزاری ملاقات مردمی مسئولان عالی قضایی استان به صورت ویژه، دیدار با جانبازان 8 سال دفاع مقدس، مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای هفت تیر در اردبیل برگزار می شود

یادواره شهدای هفت تیر در اردبیل برگزار می شود