مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 13:212016-05-31ورزشي

حوزه آموزش در ورزش تنیس روی میز توسعه می یابد


رییس فدراسیون تنیس روی میزبا اشاره به تلاش برای گسترش آموزش در ورزش تنیس روی میز،گفت: از روز گذشته کلاس آموزشی مربیگری درجه سه در فردیس آغاز شده و محسن شیشه گرها به عنوان مدرس این دوره در البرز حضور می یابد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازعلی قارداشی در مجمع سالیانه هییت تنیس روی میز استان البرز که پیش از ظهر امروز در اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، اظهار داشت: ورزش تنیس روی میز ورزش گرانی است و نیاز است که خانواده ها حمایت بیشتری از این ورزش داشته باشند.

وی افزود: برگزاری مجامع به صورت سالانه در استانها باید مورد توجه قرار گیرد و هییت های استانی نیز باید این مجمع ها را برگزار نمایند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه البرز نخستین استانی است که برای برگزاری مجمع اعلام آمادگی کرده است، بیان کرد: همدلی و همکاری که بین اداره کل ورزش و جوانان و هییت تنیس روی میز است مشکلات بر سر راه این ورزش را تا اندازه زیادی هموار کرده است.

وی با بیان اینکه لازم است که گزارش عملکرد مالی در هییت ها و مجامع تکثیر و به سمع و نظر اعضا برسد،گفت: ما باید آمادگی سنجش عملکرد را داشته باشیم و با یک روش کار ادامه یابد که تمام گردش مالی هییت بر اساس استناد مثبته و مکتوب مالی باشد که دچار گرفتاری و مشکل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه آموزش در ورزش تنیس روی میز توسعه می یابد

حوزه آموزش در ورزش تنیس روی میز توسعه می یابد