مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 13:112016-05-31حوادث

محموله میلیاردی قاچاق کالا در شازند کشف و ضبط شد


جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: محموله قاچاق کالا به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در عملیات پلیس این شهرستان کشف و ضبط شد.

- سرهنگ یوسف سپهوند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اراک"، با اشاره به کشف محموله میلیاردی قاچاق پوشاک در این شازند اظهار داشت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای حمایت از تولیدات داخلی، ماموران انتظامی در یکی از محورهای اصلی این شهرستان 6 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: با تلاش ماموران انتظامی خودروهای شناسایی شده در چند عملیات متفاوت متوقف وبه مقر انتظامی این شهرستان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این راستا و با تلاش پلیس شازند 6 قاچاقچی با یک میلیارد و 300 میلیون ریال کالای قاچاق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ سپهوند بیان داشت: در اینکشف 257 کیلوگرم پوشاک خارجی زنانه، 480 جفت کفش و دو دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه تلویزیون و یک دستگاه یخچال و یکصد عدد تیوپ ماشین سنگین خارجی، 18 مانیتور، 11 عدد کپسول گاز فلورسنت، پنج عدد باتری 12 ولت خودرو و 80 حباب لامپ کم مصرف، 12 قوطی روغن موتور یک لیتری کشف و ضبط شد.

317 هزار نخ سیگار قاچاق در آشتیان کشف شد جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین با اشاره به کشف 317 هزار و 600 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله میلیاردی قاچاق کالا در شازند کشف و ضبط شد

محموله میلیاردی قاچاق کالا در شازند کشف و ضبط شد