مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 12:402016-05-31پزشكي

یکپارچه سازی سامانه بهداشت در استان اردبیل


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان اردبیل از راه اندازی سامانه یکپارچه بهداشتی موسوم به «سیب» در کشور و به تبع آن در استان اردبیل خبر داد.

- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان اردبیل از راه اندازی سامانه یکپارچه بهداشتی موسوم به سیب در کشور و به تبع آن در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، صادق حضرتی در بازدید از مراکز بهداشتی گرمی مغان افزود: این سامانه با اتصال همه خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی کشور تمام اطلاعات بهداشتی و درمانی افراد را در قالب شناسنامه الکترونیکی سلامت که اطلاعات کاملی از بیماری ها، سوابق نسخ، جراحی، واکسیناسیون و بیماری های مزمن خواهد داشت را ثبت می کند.

وی گفت: با راه اندازی این سامانه همه اطلاعات مربوط به خانوارها، نوع خدمات بهداشتی، درمانی مورد نیاز در مراکز و پایگاه های سلامت جامعه و خانه های بهداشت در این سامانه وارد و ثبت می شود و همه پوشه های خانوار و دفاتر مربوط به خدمات و برنامه های بهداشتی درمانی جمع آوری می شود.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات ذخیره شده در این سامانه محرمانه بوده و تنها کاربر مسئول امکان دسترسی به اطلاعات این سامانه را برای ارائه خدمات بهتر درمانی با توجه به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچه سازی سامانه بهداشت در استان اردبیل

یکپارچه سازی سامانه بهداشت در استان اردبیل