مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 11:562016-05-31پزشكي

لیسانسه ها دومین رتبه در مصرف مواد را دارند!


در میان معتادان کشور، اقشار مختلف بـا سطح تحصیلات گوناگون مشاهده شده که افراد با سطح تحصیلات لیسانس، دومین رتبه را به خود اختصاص داده اند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مواد مخدر و عـوارض پـر دامنـه و ناخوشـایند آن، از مهـم تـرین دغدغـه هـای فکـری و یکـی از ناگوارترین آسیبهای اجتماعی حال حاضر است .

ارتباط مصرف مواد و رفتارهای اعتیـاد آمیز با سایرانحرافها و کج رفتاریها از یک سو و پیوند ناگسستنی آن با مشکلاتی نظیـر انواع اختلالات روانی، فرار از منزل، پرخاشگری و خشونت در رفتارهای اجتماعی، دزدی و ارتکاب بزه، افت تحصیلی و بی علاقه شدن به تحصیل و اقدام به خودکـشی و… دارد.

ضرورت این تأمل بـا در نظر گرفتن جمعیت جوان کشور بیش از پیش مطرح می شود، بویژه آنکه در سالهـای اخیرمصرف مواد در دانشجویان دانشگاهها نیزقابل تأمل شده است.

از جمله مـشتریان سوءمـصرف مـواد، دانـشجویان هـستند.

دوران دانشجویی فقط به گذراندن 140 واحد درسی ختم نمی شود، چه بسیارند دانشجویانی که در همین دوران مسیر زندگی آنها تعیین می شود.

برخی شریک زندگی خود را پیدا می کنند و نیز کم نیستند دانشجویانی که بهترین دورانشان را با گرایش به انواع مواد مخدر می گذرانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیسانسه ها دومین رتبه در مصرف مواد را دارند!

لیسانسه ها دومین رتبه در مصرف مواد را دارند!