مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 11:062016-05-31سياسي

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: ریاست و مقام پوچ ترین عناوین و رفتنی است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: مواظب باشیم گروه های سیاسی دینمان را نبرند، دل جای خداست نباید غیر خدا را در آن جای داد، - ریاست و مقام پوچ ترین عناوین است و رفتنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از غرب استان تهران، صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، معاون وی، فرماندار شهرستان شهریار و ائمه جمعه این شهرستان، دادستان شهرستان، مسؤولین شهری و شهرستانی تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار و امام جمعه و دادستان شهرستان شهریار با عرض خیر مقدم به رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران و همراهان، هر یک گزارشی از حوزه کاری خود و مسائل موجود در منطقه را به عرض وی رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین شکر الله بهرامی نیز در این جلسه ضمن عرض تقدیر و تشکر و همچنین عرض تسلیت ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: برادران عزیز همه ما در مقابل امام در آستانه سالگرد ایشان و پانزده خرداد مسؤولیم به فرمایش امام (ره) این انقلاب و نظام امانت است در دست ما باد این امانت را پاس بداریم و نگذاریم منحرف شود.

وی بیان کرد: این که در این نظام مقدس مسئله ما این باشد که تنها جایگاه خود را حفظ کنیم، عمل شایسته ای نیست، این همان است که برای مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: ریاست و مقام پوچ ترین عناوین و رفتنی است

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: ریاست و مقام پوچ ترین عناوین و رفتنی است