مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 11:052016-05-31سياسي

طرح یکپارچه اراضی نظامی جنوب شهر اصفهان


دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری در نامه ای به استاندار و رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان، مصوبه طرح یکپارچه اراضی نظامی جنوب شهر اصفهان را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، پیروز حناچی افزوده است : شورای عالی شهرسازی و معماری ایران کلیات نقشه پهنه بندی طرح یکپارچه اراضی نظامی جنوب شهر اصفهان (موسوم به سیصد هکتاری) با تأکید بر این موارد تصویب کرده است:- ضمن تأکید بر لزوم توجه به کلیه موارد مذکور در صورتجلسه کمیته فنی 3 (کمیته تخصصی معماری، طراحی شهری و بافت های واجد ارزش) مقرر شد نقشه پهنه بندی طرح یکپارچه اراضی تا مقیاس طراحی شهری جهت تعیین کاربری ها، دسترسی ها و هم پیوندی آن ها و همچنین ضوابط و مقررات مربوطه با افزایش کاربری های انتفاعی توسط مشاور تهیه و به تأیید کمیته تخصصی برسد.

- با توجه به لزوم توجه به تحقق پذیری طرح که به خروج پادگان از شهر مربوط می شود، در صورت خروج پادگان از محدوده شهر ضمن ملحوظ داشتن سرانه های انتفاعی در این طرح، سطوح و سرانه ها وفق قانون خروج پادگان ها تدقیق شود.

همچنین لازم است فرایند تحقق پذیری و نظام مدیریت طرح در چارچوب قوانین موجود (ازجمله قانون انتقال پادگان ها) توسط مشاور تهیه و به همراه ضوابط و مقررات مرتبط، نحوه نظارت بر اجرا و راهکارهای حقوقی و قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یکپارچه اراضی نظامی جنوب شهر اصفهان

طرح یکپارچه اراضی نظامی جنوب شهر اصفهان