مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 10:502016-05-31بين الملل

بیانیه مجمع جهانی اهل بیت(ع) درباره کارشکنی آل سعود و لغو حج تمتع امسال


مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مورد کارشکنی ها و ممانعت آل سعود از سفر حجاج ایرانی به حج و لغو حج تمتع امسال بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی اهل بیت، در این بیانیه آمده است: فریضه دینی حج که جز کافران و ستمکاران، کسی از آن جلوگیری نمی کند و حرمین شریفین مأمن همه مسلمانان و انجام حج و عمره برای همه مسلمانان از نقاط مختلف جهان یکسان است و آزاد، و حاکمان عربستان در هر زمان و بر حسب فتوای همه مذاهب اسلامی باید تسهیلات برای حاجیان فراهم کنند و در هیچ زمانی حق جلوگیری از انجام حج را ندارند.

متأسفانه امروز شاهدیم که رژیم آل سعود خودکامه و آدمکش، ویرانگر، تروریست پرور، حامی ترور و کشتار و تخریب، نابود کننده نسل بشر و زیرساخت های اقتصادی چنین اقدام کفرآمیز را مرتکب شده است.

این بیانیه ضمن محکومیت اقدام غیرعقلانی، ضد بشری و دینی رژیم عربستان نسبت به حجاج ایرانی، تأکید کرده است: حاکمان سعودی که در سنوات گذشته نیز نتوانسته اند امنیت و سلامت حجاج را تأمین نماید، امروز در منطقه به یک فرعون خون آشام تبدیل شده است.

این رژیم بیش از پنج سال است که کشور مظلوم بحرین را در اشغال خود درآورده و با اعمال ظلم و اختناق و فشار مردم مسلمان این کشور را مورد سرکوب و ارعاب قرار می دهد و از یک رژیم اقلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع جهانی اهل بیت(ع) درباره کارشکنی آل سعود و لغو حج تمتع امسال

بیانیه مجمع جهانی اهل بیت(ع) درباره کارشکنی آل سعود و لغو حج تمتع امسال