مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 10:452016-05-31اقتصادي

تکالیف سه گانه خروج غیرتورمی از رکود به شبکه بانکی ابلاغ شد


" بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی تکالیف سه گانه ای به منظور هدایت صحیح منابع مالی، فراهم کردن بسترهای خروج فعالیت های اقتصادی از رکود و استفاده از ظرفیت های تولیدی را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی متن این بخشنامه به این شرح است:احتراماً، پیرو بخشنامه شماره93.

109163 مورخ 1393.

4.

22به استحضار می رساند؛ با عنایت به نقش برجسته بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در تأمین مالی اقتصاد کشور، در شرایط حاضر شبکه بانکی رسالت و وظیفه خطیری در خروج غیرتورمی از رکود اقتصادی برعهده دارد.

لذا ضروری است در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته، تمامی بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی با روحیه جهادی و با احساس مسئولیت و اهتمام عالی، همگام با سیاست های دولت محترم، نقش و رسالت خویش را به انجام رسانده و با بهره گیری بهینه و هدایت صحیح منابع مالی موجود، بسترهای خارج نمودن فعالیت های اقتصادی از رکود و استفاده از ظرفیت های تولیدی را فراهم کنند.

بر همین اساس، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان مقام سیاست گذار و ناظر بر بازار پولی و بانکی کشور بر آن است تا به منظور تحقق بخشیدن به اهداف دولت محترم و کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور، سیاست هایی را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکالیف سه گانه خروج غیرتورمی از رکود به شبکه بانکی ابلاغ شد

تکالیف سه گانه خروج غیرتورمی از رکود به شبکه بانکی ابلاغ شد