مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 09:062016-05-31سياسي

خبرنگاران دانشگاه ها را در پیمودن مسیر توسعه کمک کنند


رییس دانشگاه آزاد استان خوزستان گفت: خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه اگر در جریان امور به ویژه مسائل دانشگاه قرار بگیرند، بی شک حامیان خوبی برای دانشگاه بوده و اجازه نخواهند داد که چهره دیگری از واحدهای علمی آموزشی به مردم معرفی شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید شهرام لک، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو "در اهواز، اظهار داشت: فعالیت های دانشگاه باید به موقع و دقیق انعکاس یابد و روابط عمومی مانند آیینه ای تمام قد وظیفه دارد بدون بزرگ نمایی و کوچک نمایی، اخبار و مسائل دانشگاه را پوشش و انعکاس دهد.

وی افزود: کار روابط عمومی مشاوره صحیح دادن به مدیران ارشد است و با بررسی و آگاهی داشتن از شرایط موجود باید از حریم دانشگاه و سازمان، حفاظت و صیانت کرد و در برابر جوسازی، افترا، تهمت و خلاف گویی ایستادگی کرد و هوشیارانه توطئه های احتمالی را خنثی کرد.

لک بیان داشت: اگر خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه در جریان امور به ویژه مسائل دانشگاه قرار بگیرند بی شک حامیان خوبی برای دانشگاه بوده و اجازه نخواهند داد که چهره دیگری از واحدهای علمی آموزشی به مردم معرفی شود و این مهم باعث شفاف سازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران دانشگاه ها را در پیمودن مسیر توسعه کمک کنند

خبرنگاران دانشگاه ها را در پیمودن مسیر توسعه کمک کنند